OCH DU LÄRDE MIG VÄNDA RYGGEN TIL VÄRLDEN SOM VÄNT RYGGEN TILL

DÖD idag. Har inte kunnat sova på två nätter. Eller sovit har jag ju gjort men inte så mycket som min kropp behöver. Upp klockan fem två dagar i rad dessutom. Längtar inte tills imorgon när vi dessutom har stalldag från åtta till fyra... 

Blir dessutom så arg på den här skolan. Igår var våran lärare som vi skulle ha hela förmiddagen sjuk och vi gjorde ingenting, jag hade alltså hunnit rida båda hästarna innan skolan men eftersom vi inte fick något sms om det kom vi ju hit allihopa. Idag har vi också en enda lektion hela förmiddagen, och vi har fått en uppgift som tog ca 15 min att göra, den har vi fram till kvart över elva på oss att göra. Värd skoldag. Har ett litet samtal med syo efter lunch och sen massa timmar ledigt innan träningen klockan 16. Orkar inte med det här. 

Förresten, i ett samtal med min mellersta lillebror här om dan frågade han vad jag gjorde. Jag svarade med att jag var på väg hem från stallet och han sa att han satt i soffan och snart skulle gå och borsta tänderna. Hn sa också att det va skola imorgon så han behövde gå och lägga sig tidigt. Jag svarade med att det vore väldigt skönt att sova för jag skulle upp klockan fem. Han svarade med att han tyckte att jag skule gå och lägga mig då och tyckte att det va ett väldigt stort problem att jag varken hade ätit middag eller kommit hem än och klockan va nästan halv tio. "Livet som hästtjej" kommenterade jag det med och han verkade bara väldigt förvirrad. Kan förstå honom, ibland ifrågasätter jag själv varför vi gör allt det här. Kommer aldrig fram till någon vettig förklaring. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback