DU MÅSTE LEVA OM DAGEN OM DU VILL SOVA OM NATTEN

Skola hela dagen i måndags, dressyrträning på eftermiddagen och älgen va så himla himla fin. Visst, hon hänger ju otroligt mycket i handen, har svårt för att vänta osv. Men hon bråkade ingenting, gick hela tiden att rida och jobbade på så bra hon kunde. Fuxen fick vila.
 
Igår började jag skolan klockan 16.15 och hade bara träningen under hela dagen. Är glad att vi tog oss till skolan och hem igen, levande och utan att fastna någonstans. Ett tips: dra inte transport med en framhjulsdriven saab om ni vill överleva. Älgen hoppade iaf hur jävla bra som helst, hade sånt jävla sug efter hinder och allting bara klaffade. Kändes helt underbart som första riktiga ordentliga träning med lite högre hinder efter skadan. 
 
Fuxen red jag innan skolan och hon fick lyfta lite på fötterna ute på ett fält, det va jobbigt tyckte hon. Idag får nog båda hästarna vila, jag åker hem och tar det lite lugnt istället och pluggar lite. Imorgon tänker jag inte åka på någon träning om det är samma förhållanden som igår, utan då rider jag nog till ridhuset med båda hästarna och hoppar lite markarbetesträningar istället.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback