DU ÄR SVAG, MEN EN DAG BLIR DU OSLAGBAR

Förra helgen va rätt så intensiv trots att jag inte tävlade. Fest på fredag, nyktert för min del, tror att jag möjligen körde över en igelkott, kom hem och somnade bredvid en däckad pojkvän. På lördagen körde jag Alice och hennes lilla ponny på tävling till hageby, och på kvällen åkte jag till falerum för att följa med Maja på tävling till hageby som hästskötare. Tillbaka till Vreta, fixa hästen, ut och galoppera i skogen, och sen till bästa pojken där jag blev kvar tills igår pga att jag har varit ordentligt förkyld.

Idag har hästen gått ett litet dressyrpass och hon skötte sig riktigt bra. Sen har jag packat, putsat, fixat och tvättat ända fram till ungefär tre när Elin och Ulle kom med lastbilen, vi lastade häst och grejer och nu är vi på väg mot Ljungby för att tävla hela helgen. Imorgon 120, lördag 120 och söndag 125.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback