SÅ LÄNGE FÖTTERNA BÄR SÅ LÄNGE LUNGORNA KAN

Började dagen med att longera skolhäst, ganska lugna stalldagar nu eftersom i stort sett alla skolhästar går ute på bete. Byggde lite bana innan lunch, gick hem och åt och sen hade vi nivåtest. Lyckades hinna mocka på rasten vi hade på förmiddagen så efteråt packade jag mat och longerade den gula så hon fick röra lite på sig. Sen hem, tryckte i mig några mackor, hoppade i duschen och så iväg på körlektion. Hem igen, en springtur som gick förvånansvärt lätt, en sväng till i duschen, lagade riktig mat och nu funderar jag på om jag ska orka städa lite innan jag ska plugga lite körkortteori. Antagligen inte, men kan ju tänka på det i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback