DU ÄR FAN DET BÄSTA JAG VET

Har haft en jättebra helg, fått massa god mat, sovit en hel del, solat, ätit glass i stora lass, träffat en massa nya människor, pussat på adennrar, kollat på film, busat och haft väldigt roligt och mysigt. Kom tillbaka till vreta igår kväll, fixade stallet och åkte hem. Pratade, kittlades osv ett tag innan vi gick och la oss.
 


 
Andreas åkte hem vid halv tolv idag ungefär och jag la mig och kollade på scrubs ett tag. Råkade dock somna precis innan jag hade planerat att gå upp och orkar sen inte gå upp så log och halvsov ett bra tag. Gick upp vid fem, vilket är helt sjukt, och gick till stallet. Fixade allt där och red älgen. Hon var fin stundtals men däremellan var hon bara jävligt stark och drog mest bara iväg. 
 
Nu har jag precis ätit lite pizza och ska väl snart hoppa i duschen och gå och lägga mig. Imrgon har vi stalldag och sen nivåtest, hoppas på en felfri runda och inte helt usla stilpoäng, men ska väl inte hoppas på för mycket när det gäller dom där stilpoängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback