MITT LIV ÄR ETT ENDA STOR "ÄÄHHHHHHH"

Bråkade med hästen igår i säkert 30-45 min eftersom jag min idiot skulle gå ner till vattnet och se om hon ville gå i eller inte. Det ville hon inte. Och jävlr vad envis hon är. Va ute i säkert minst två timmar så igår fick hon ordentlig träning. Idag vilar hon, hade tänkt lastträna men vill samtidigt inte ge mig in på det när jag har en tid att passa, känns dumt om vi blir stående ett tag. Nu har jag bara två jobbdagar kvar, idag börjar jag vid två och imorgon vet jag inte när jag börjar men förhoppningsvis kan jag börja lite tidigare så jag får sluta lite tidigare och hinner va med på tävlingsmötet på kvällen. 
 
Sen är det faktiskt inte långt kvar till allt det roliga, den jobbiga delen av sommaren kanske är över nu. I helgen tävling, träning på tisdag, förberedelser för tävling samt tävling på travet nästa helg, Familjen kommer förhoppningsvis hem nästa fredag och sen är det en vecka ledigt med dom och kompisar innan Andreas och Nena kommer upp. Nena kommer den femte och Andreas kommer antingen den första eller den femte. Sen får vi väl se vad som händer resten av sommaren. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback