DU SPRINGER RUNT PÅ STAN IKVÄLL FÖR DU VILL INTE SOVA SJÄLV

Hästen gick gå en lite lugn dressyrlektion idag med skänkelvikningar och framdelsvändningar. Mycket skrittjobb och det passar ju oss just nu. Han blev riktigt fin, sökte sig neråt, slappnade av mycket bra osv. 
 
Dagen har varit ganska lugn över huvud taget. Religion, lite prat och inte så mycket jobb på djurens biologi med karin eftersom jag va klar med det redan, lite diskussion (en väldigt rolig sådan) på karros djurens biologi, NIU-prov på mentorstiden (gick ju inte speciellt bra, måste verkligen börja ta tag i skolan igen) och ingen idrott (vilket sög lite eftersom v ivarken va ute och sprang eller gymmade idag) (jag körde i alla fall ett litet träningspass så här på kvällen, typ det vanliga bara). 
 
Efter att ha tagit en kort tupplur, tänkt gå och lägga mig klockan sju, skrattat tills jag gråtit åt lite avramlingar och åter igen blivit trött tror jag faktiskt att jag ska ta och sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback