YOU BETTER GRAB A HOLD AND HOLD ON FOR YOUR LIFE BECAUSE YOU DON'T GET LUCKY TWICE

Vaknade imorse av ett sms från Daniel om att han och Mattias skulle komma förbi med skotrarna. Dom körde dock vilse så jag och två av småbrödera fick ge oss ut och leta efter dom. Tillslut hittade vi dom ute på Rörösjön, ingen vet vad för äventyr dom har varit ute på ;) 
 
 
 
Bakade lite kladdkaka (en kladdig men god sådan), spelade pingvinspel, pratade osv. Sen kom även Jon-E på besök och vi stack ut med skotrarna ett tag. Jag har även fått pappas hemmalagade lax och potatisgratäng vilket va det godaste jag ätit på jag vet inte hur länge (sen senaste jag åt det typ). Något av det bästa med att vara hemma är nog att få hemagjord mat serverad direkt på bordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback