VÅGAR DU SÅ FÅR DU VARJE SKÄRVA AV MITT HJÄRTA

Sov bort halva dan igår, kollade på scrubs och gick sen till stallet. Red hästen men efter att ha galopperat en gång i varje varv började jag må jätteilla och trodde att jag skulle svimma? Kan man få ett milt anfall av migrän? Malin va i alla fall otroligt jättesnäll och galopperade klart honom.

Idag har jag haft stalldag, kört Merlin och nästan dött på träningen. Har jag tidigare sagt att jag har hållet på att dö har jag ljugit. För Name idag va fan inte att leka med. I svängarna mellan hindrerna stannade hon och stod still och sparka bakut innan jag fick rida framåt igen. Varje gång hon rev sparkade hon bakut och rushade och sista hindret orkade hon inte riktigt hålla ihop mot så hon rev och blev lite sur, drog iväg i världens bockrepa längs hela långsidan och lite till och höll på att skicka mig rakt in i sargen. Jag klarade mig dock, hur det gick till vet jag inte riktigt.

Hade dessutom stalltjänst från fyra till sju och har suttit och städat ett förråd större delen av tiden. ROLIGT. Gick till stallet och nickade och har precis kommit hem, duschat och blivit klar med labrapporten och skickat in den. Tror det är dags för sängen nu, och lite scrubs såklart! Imorgon väntar skola från åtta till halv fem och stalljour från fyra till sju, plus att ridhuset är bokat till halv nio. Hur det här ska gå ihop sig kan man undra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback