NYSS VAR JAG SPRUCKEN I VARJE SÖM NU ÄR JAG HEL SÅ VITT JAG VET

Gick hemifrån ungefär kvart över sju imorse och kom inte hem igen förns strax innan tio, förutom en sväng för att byta om. Hade dock ingen riktig svenska på varken morgonen eller eftermiddagen och ingen engelska. HÄRLIGT. Slutade jouren lite tidigare för att vi är så snabba och gick direkt till stallet, mockade, packade mat osv, myste med hästen i väntan på att ridhuset skulle bli ledigt, fodrade och red. Hästen var verkligen jättefin idag, gjorde fina galoppfattningar och galopperade på bra. 
 
Nu har jag ätit potatisbullar och chokladbollssmet och slängt mig i duschen utan varmvatten (tur att jag inte behövde tvätta håret idag). Imorgon väntar en likadan dag, förutom att hästen vilar så lär ju komma hem lite rimligare tid i alla fall.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback