JAG HAR INGEN ANING OM VAR VI KOMMER HAMNA MEN RESAN DIT ÄR UNDERBAR

Kom till slut fram till vreta igår, vid tolv ungefär, efter lite förseningar till Gävle men ett tåg som, som tur va, väntade på oss. Hann precis med sista bussen och kom hem till en sovande Frida och en väldigt glad Malin. Somnade i Jennifers säng runt två nån gång och vaknade strax efter av en jävla hosta. Gick och la mig och somnade ganska snart. 
 
Imorse vaknade jag nog ganska tidigt skulle jag tro, har inte sovit mycket i alla fall. Hade tydligen pratat med gamla konfaledaren imorse också, vilket jag inte har något minne av överhuvudtaget! LÄSKIGT. 
 
Började i alla fall dagen med att blöda näsblod, kollade på lite scrubs, gick iväg till stallet, pussade på trollungen, åt mat, sprang ikapp med bussen som körde ifrån oss, försökte få tag på skjuts men misslyckades, väntade på nästa buss, sprang på tåget, gjorde lite hemliga saker i Norrköping, gick på nästa tåg, sprang till bussen som vi missade, väntade på nästa buss, gick på ica och nu har vi precis ätit pizza. Vad som händer ikväll återstår att se, möjligen en film, lite chips och kanske en kladdkaka?
 
CHARMIGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback