FIND A WAY TO FIT EACH HORSE NOT MAKE EACH HORSE FIT YOU

Imorse va det riktigt nära att jag sket i skolan och gick och la mig igen istället. Kämpade mig dock iväg tillslut och idag har faktiskt varit en bra dag. Hade lektioner i ett fram till lunch, och efter lunch hade vi ungefär två timmars rast innan idrotten så jag drog iväg till stallet och gjorde klart där och hann rida. Underbart! Hade teori på idrotten i en halvtimme ungefär. 
 
När vi kom hem somnade jag ett tag och sen drog jag och Elin iväg till gymmet och va där i en timme. Härligt! Klarade mig dock inte undanträningsvärken från i lördags/söndags som jag trodde och hoppade på så det är lite jobbigt att gå när jag har suttit stilla ett tag. 
 
 
Har i alla fall hunnit städa mitt rum och fått fika av fritid. Mums! Nu hoppas jag på att det finns varmvatten igen så jag kan slänga mig i duschen, plugga lite och sen sova. 
 
(min kudde har blivit helt röd efter att jag dumt nog gick och la mig med blött hår igår.. :( tummen ner på det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback