DU VÄLJER SJÄLV HUR LÅNGT DU VILL GÅ

Alltså den här dagen.., har inte gjort något vettigt överhuvudtaget känns det som. Har mest bara gått upp och ner för trappan, så motion har vi ju fått i alla fall. Har dessutom haft prov i entreprenörskap som jag kan meddela gick skit. Lyckades somna innan jag ens läst hälften av vad vi skulle läsa igår. Hade dessutom en värdelös engelskalektion som jag nästan önskar att jag hade kunnat sova genom och sen gick vi hem från svenskan och gick till stallet istället. Så nu blir det en hel del svenskaplugg, och egentligen lite annat plugg också men det lär ju inte hända...
 
 
Hästen galopperade idag, det blev dock lite stressigt, vet inte riktigt vart tiden tog vägen och helt plötsligt var det hoppträning. Fattar verkligen inte vart tiden tar vägen, helt plötsligt är klockan halv tio och man har inte gjort nåt, kommer på att man måste plugga men orkar inte och går och lägger sig istället. TUPISK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback