DU SA ATT LIVET VAR NÅGOT ENKELT MEN JAG KUNDE INTE HÅLLA MED DIG

Hehe, ja det har inte hänt så himla mycket intressant här på senaste tiden. Trollisen galopperar på med sitt galopprogram varannan dag och i fredags fick jag inte tag på nån skolhäst till träningen så jag stod på backen. Är dock ganska trött på det här nu och vill komma igång på riktigt igen...
 
 
I fredag skulle vi till gymmet men hann inte dit innan det blev låst och fritid slutade. Istället satt vi och pratade en hel del, gick till affären och åt fredagspizza. I lördags sov jag knappt någonting alls från sju nån gång, gick upp vid nio ungefär och drog iväg till stallet där jag först galoppade lite på bästa trollungen och sen mockade och gjorde mat åt fem stycken hästar. Gjorde inte så mycket mer vettigt och avslutade dagen med lite filmer och mys.
 
 
Idag drog jag mig kvar i sängen till halv elva eller nåt, gick till stallet och mockade fem boxar, gick hem och åt lite lunch och hoppade sen in för Hilda och jobbade dom två sista timmarna i skolstallet eftersom hon inte mådde så bra. Gick direkt tillbaka till stallet och packade mat och gosade med min trollunge.
 
 
Nu har jag kollat på en film och tjockat mig med lite chips i väntan på att Frida ska komma hem så vi kan plugga matte. Har dock i stort sett gett upp på att hon överhuvudtaget ska komma hem nån gång så snart hoppar jag nog i duschen och går och lägger mig istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback