DOM SÄGER ATT JAG SKITER I ALLT MEN DET SKITER JAG I

Att gå upp imorse va inte det roligaste jag har gjort, men det igck till slut. Matten gick ju inte jättebra, att det ska vara så jävla svårt att koncentrera sig?!
 
Efterlunch hade vi träningslära och träning, jag red Cleo. Det började väldigt bra med att hästen vägrade gå från stallet, såg spöken precis överallt, slängde sig, reste sig, sprang rätt över mig osv. Hoppningen gick väl ändå hyffsat bra, jag borde nog vara nöjd i alla fall. 
 
 
Galopperade trollis i ridhuset. Hade planerat att rida på slingan bara för att det är roligare, men eftersom hästen hade dragit av sig nästan hela skon fick jag, efter många om och men (fick gå hem och hämta min hammare, det va jobbigt), dra av den helt och hållet. Alltså ingen ridning på slingan, speciellt inte nu när det är en massa slask, jävlar vad halt det är på vissa ställen!
 


Nu har jag pussade min trollunge hejdå (vilket var jobbigare än jag förväntade mig), inte riktigt insett at jag har lov, ätit fredagspizza samt lite chips, gjort klart och lämnat in svenskan och blivit övergiven i köket. Imorgon går tåget 08.09 och jag måste ta bussen vid 06.56 och vänta på resecentrum i en timme. Blä på det. Sammanlagt ska det ta 10 timmar och jag hoppas att det inte tar en sekund längre tid. 
 
Hmm, kanske dags att börja packa och städa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback