DET ÄR DU SOM VÄLJER VEM DU ÄR

Va som sagt va på skidskytte i måndags och frös. Helt otroligt vad duktiga småbröder jag har! Själv stod jag och fyllde på magasinen, det va kallt om händerna.. Min mobil bestämde sig för dö precis när jag skulle ta kort på dom också, trots att den hade halva batteriet kvar. Nä, min mobil + kyla = inte bra. Blev bjudna på saft och macka sen också, det va mumsigt. 
 
 
Igår gjorde jag i stort sett ingenting. Bakade lite muffins som blev väldans goda, hade strömavbrott mellan 11 och 14, då kände det väldigt öde här utan internet och allt. Vid fyra tog jag bussen in till stan och spenderade sen kvällen med Josefin och Linnea. Dom är så bra. Eftersom dom går i skolan åkte jag med pappa hem från jobbet vid halv nio idag. Körde även idag från isvägen och hem och om jag inte åker in till stan idag också så ska vi nog ut och köra lite i eftermiddag. 
 
 
Nu hade jag tänkt fixa headern till klubbens hemsida, men mitt photoshop vägrar starta. Får väl se hur mycket jag orkar bråka med det, ger nog snart upp och kollar på scrubs istället och ger mig på det där senare idag när jag har lite mer tålamod...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback