LIVAR UPP BLOGGEN LITE I BRIST PÅ SKRIVLUST

1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? –  inte en aning
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Kärlek utan sex.
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – Nalle Phu 
4. Har du bra självförtroende? – Lite både och 
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Ta studenten och jobba med hästar 
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? –  Som att jag är så välplanerad 
7. Beskriv ditt drömutseende! – ehh
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – ser upp till rätt så många på olika nivåer 
9. Någon du har kysst – bästaste pojken såklart
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – det finns nog endel kvar
11. Den du senast sov över hos – Andreas
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Maja
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? antagligen efter som jag har den bilden
14. Vad väljer du, godis eller chips? – Godis!  '
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – ingen aning
16. Hur uppvaktar man dig? – ehh, bra fråga
17. Har du rykten efter dig? – antagligen, vore ju konstigt om jag inte hade det, jag går ju trots allt på vreta
18. Din absolut sämsta egenskap? – har rätt så många dåliga egenskaper. tror den värsta är att jag vill se framsteg så fort och blir besviken när jag inte ser det fast att det egentligen går bra
19. Din bästa egenskap? – Bra tålamod (trots förra frågan), envis och ger aldrig upp
20. En låt du är beroende av? – ingen just nu tror jag inte
21. Vad stod det i ditt senaste sms? - "Vad jag ser har du lämnat alla uppgifter i naturkunskap. Bra jobbat!" 
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? –  Andreas, annars skulle det bli väldigt ensamt
23. Kan man vara vän med sitt ex? – beror väl på relationen men det tror jag
24. Har du kysst en kompis? – ja
25. Hur ofta dricker du alkohol? – när jag känner fört
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – onödigt tycker jag
 27. Vad hatar du? – avundssjuka, skitsnack,rykten, falska människor osv 
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – ja det tror jag
29. Vad handlade din senaste dröm om? – minns bara att den va konstig
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? – väger nog en hel del men bryr mig inte så mycket om vikten 
31. Hur lång är du? – 168 senast jag mätte mig i slutet av nian
32. Vilken är den bästa svenska filmen? – ehh vet faktiskt inte
33. De bästa svenska skådespelarna? – har ingen koll på sånt
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – harry potter
35. Ditt humör för tillfället? – trött men rätt så glad och nöjd, lite stressad över alla skoluppgifter dock
36. En vacker person? – Andreas
37.Har du instagram? – japp, eebbsi
38. Vem kramade du senast? – Andreas
39. Vem träffade du senast? – Andreas
40. När slog du dig senast ? – säkert idag nån gång i stallet
41. Någon du vill träffa? – min familj
42. När grät du senast? Varför? – här om dan
43. Sminkar du dig varje dag? – nej väldigt sällan
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – är nog ganska lik båda två tror jag 
45. Är du helsvensk? – nej
47. En artist du inte gillar? – bra fråga
48. En artist du gillar? – också en bra fråga
49. Vad är det bästa som hänt dig? – Cålle, Andreas och på något konstigt sätt nog Älgen också
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – Jag vill kunna livnära mig på att jobba med hästar, gärna som tävlingsryttare och ha försäljnings/utbildnings/tillridningsstall

Kommentarer
Anonym

Hur ofta tittar du din mejl igentligen..?

Svar: Typ varje dag och så fort jag får ett mejl nästan eftersom jag har mejl i mobilen?
Ebba Seger

2013-12-27 @ 19:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback