LE MOT DOM SOM KROSSAR DIG FÖR DET KROSSAR DOM ATT SE DIG LE

Sov till runt tolv idag, gick till skolan för att prata med Karin, åkte och kollade på nya praktikplatsen, verkar ju lite vettigare i alla fall då det finns runt 30 hästar (istället för 8) osv. Åkte till skolan igen, hämtade lite post, ett stort paket från italien och ett lite mindre paket från momman. Från morfar, Brigitte och Nena fick jag en grön fin väska med en vespa på, två magneter, ett fint kort och en fin burk med kakor i. Av momman fick jag ett fint kort och lite trosor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har i stort sett inte gjort någonting hela eftermiddagen. Åkte iväg en sväng och köpte lite foder till älgen och åt på max. Tur att Andreas är så snäll, annars skulle hästan bli utan mat. Gick till stallet alldeles för sent, Thilda fick gå i skritten medan jag fixade i stallet och Zahara fick vila idag också..
 
Imorgon har jag körlektion, ska till stallet och rida båda på förmiddagen och sen blir det förhoppningsvis en tripp till hööks också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback