DET HANDLAR OM ATT VÅGA

Tog en liten sovmorgon imorse innan jag hoppade in i duschen och tog bussen in till körskolan. Har sedan haft två teorilektioner, väntat på bussen, stannat för i tornby för att köpa lite födelsedagspresenter till mig själv från mamman och pappan och handla lite och har nu precis kommit hem och ätit lite mat. Nu drar jag mig lite över att gå iväg till stallet för jag vet att jag kommer komma hem sent, men det blir ju inte bättre av att jag sitter här och väntar ännu längre? Vet heller inte riktigt vad jag ska göra med hästarna, kan nog bli så att dom får ta det lite lugnt idag och så går jag till stallet och fixar innan körskolan imorgon och rider på eftermiddagen istället.
 
Aja, det är väl bara att gå och tejpa ihop fingrarna och dra iväg till stallet då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback