VARFÖR ÄR JAG SÅ SVAG NÄR DET FINNS DE DÄR UTE SOM INTE HAR NÅGOT ANNAT VAL ÄN ATT VARA STARKA?

Jo jag känner att det händer inte så mycket här. I livet däremot händer det alldeles för mycket. Det känns som om jag mest bara stressar hit och dit, försöker hinna med allt jag vill och ska göra + lite till, aldrig riktigt hinner ändå och dagarna bara rinner iväg. Mitt i allt det ska jag dessutom försöka ta en massa olika beslut och lära mig att leva med det också. Nä, jag fattar inte varför saker och ting inte bara kan funka på riktigt. Dessutom ska man hinna med att sova också och det känns ju som om det går lite sådär med det. 
 
Men vad är det som händer egentligen? Grejen är att jag vet inte riktigt, allt är mest bara ett enda stort kaos i mitt huvud. Matteprov som gick skit, engelskaredovisning som ändå gick hyffsat bra (kanske bara för att Kersin är så bra och snäll) (hehe fick i alla fall ett B på det), svenska tal nästa vecka som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med, en häst som inte riktigt funkar, en massa saker som ska betalas med pengar som knappt finns, ett företag som ska startas upp (och egentligen två) och dessutom fick jag jobb i stallet imorgon också (vilket inte är helt fel med tanke på pengarna som inte riktigt finns). 
 
 
Har även lite annat på gång också. Och sen va det det här med tävlingsplaneringen. Egentligen hade jag tänkt tävla på Vikbolandet i helgen, men eftersom han har gått två helger i rad och det i sånna fall bara var en klass som vi skulle ha efteranmält till kändes det lite onödigt. Istället fick han bli behandlad med ultraljud av Ramona igår och hoppas på att högersida blir lite bättre. Nästa helger åker vi till Åtvid och hoppar 1.10, 1.10 och sen tror jag att det är en helgs vila igen faktiskt (har inte helt koll på datumen) innan det är tävling här på Vreta där vi hoppar 1,10, 1,10, 1,15 (lite beroende på hur han känns, men det är vi anmälda på i alla fall). Sen har vi inget mer riktigt inplanerat (kanske Kinda) förns efter lovet då vi hoppas få skjuts med nån till typ Linköping, Åtvid och Mantorp om vi har tur. 
 
Ja, det är väl typ det jag kommer på just nu. Imorgon taggar vi att antagligen mocka mest hela dagen och klockan står på sju, jag som hade hoppats på sovmorgon hela helgen (nej jag klagar inte, bara önskar lite). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback