SOM JAG ÖNSKAR DU VAR HÄR NU JAG VILL BARA HÖRA DINA HJÄRTSLAG

Har sedan strax innan tio till fyra gått runt med Jennifer och försökt fått en massa lotter sålda. Det har gått ganska så trögt kan jag säga och mina fötter och min rygg är inte jätteglad på mig. Jag fick däremot med mig en mycket fin pikétröja hem för 79 kr. Och dessutom fick jag mina gröna ridbyxor (som jag ju egentligen vill ha själv men som sitter så dåligt så jag aldrig använder dom) sålda för 100 kr. Det tyckte jag var bra. 
 
Hästen fick vila och bara gå runt lite i hagen medan jag mockade, tyckte att han förtjänade det, jag orkade inte rida ut om det skulle börja regna igen och han behöver inte gå mer i ridhus än vad han redan gör för det är så tråkigt tycker trollis. 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback