DU BORDE SETT ATT JAG VAR FULL AV LIV

Efter lite matte med ekvationssystem och grejer, svenska med dabattartiklar, djuren biologi med renar, getter och hästar och entreprenörskap med bråk med hemsidor som till slut slutade ganska så bra så somnade jag nästan i Fridas soffa. Sen begav jag mig till stallet, mockade, packade mat och tog med hästen ut på en skrittrunda i lite mer än en timme. Han är bra mysig han. Blev kvar i stallet till åtta eftersom jag var vänlig nog att mocka och packa mat och Wendy, pussade på Cålle en hel del, fodrade och bara satt och pratade. 
 
Imorgon åker jag och Jennifer till Mantorp tjugo över åtta för att jobba på Hästmässan. Det kan nog förhoppningsvis bli ganska så spännande. 
 
Förresten så är Ungen här också, Frida lillasyster, och hon är ju bara för underbar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback