JAG ÄR KAOS OCH UTAN STRUKTUR JAG SKA SLUTA KÄNNA EFTER

cykla till ljungsbro (vilse i ljunsbro?), bada och livrädda, cykla tillbaka, hästkunskap, pannkakor, dressyr och en superfin häst, fixa stallet, laga mat i äckligt kök. Jag är alldeles för trött, funderar på att kolla på en film men jag kommer somna direkt. Förstår verkligen inte hur man kan bli så trött av att göra nästan ingenting?

Trollis var som sagt väldigt fin! Han fastnade lite i höger så jag fick kramp i armen för han får inte in höger bak under sig men det fixade vi ganska bra efter ett tag. Sen ett tag började han fastna i vänster men det fixade sig rätt snabbt. På slutet var han i alla fall väldigt fin och Karin sa at han har väldigt fin trav :)

Kollapsar i sängen nu.



jag är ingenting alls utan dig älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback