SÄG VAD DU BEHÖVER SÅ SKA JAG BERÄTTA HUR DU KLARAR DIG UTAN DET

jag vill på riktigt ha en alldeles egen liten enhörning

Hade idag första riktiga skoldagen på typ mer än fyra veckor tänkte jag säga, fast det stämmer ju inte men det känns så. En lång dag har det i alla fall varit.

Efter skolan hade vi boendemöte, gick runt och kollade på lite hus som vi tänkte att vi kanske kunde bo i. Fallfärdiga var dom båda två och ska rivas nästa år. Lite billigare är det, lite mindre folk, lite närmare till stallet men efter att ha pratat med pappa kom vi fram till att det var bättre att bo kvar eftersom jag då slipper flytta i år och nästa år, får ha kvar mitt rum här och lite sånt.

Gick till stallet, red lite dressyr, fodrade och var hemma vid nio ungefär. Blev dessutom bjuden på kladdkaka och glass idag, inte alls fel! Och jag dog lite också när jag stod i duchen och någon började prata i mitt rum. Kom till slut fram till att det var spotify-reklamen (vill ha premium igen!!!) men innan jag listade ut det trodde jag på riktigt att jag skulle dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback