JAG FÖRLORAR BARA NÄR NÅGON LÄMNAS OBERÖRD

Idag är ingen bra dag.

Det började redan inatt när jag inte kunde sova, somnade halv två kanske och precis när jag hade somnat var det några som började banka och skrika precis utanför så då var jag tvungen att stänga fönstet så det blev jättevarmt. Sen försov jag mig lite också. Det började åska och verkligen spöregna och hela förmiddagen har vi haft nationella i matte och det gick ju sämst. Sen hade vi ingen engelska och det va i och för sig ganska bra. Så jag gick till stallet i shorts och linne (för då hade det blivit varmt igen) och det visade sig att hela vårat stall var översvämmat för att det hade regnat så mycket. Nu har vi som tur är fått en extra spånbal så imorgon ska jag väl slänga ut nästan allt spån. Tog med hästen på en promenad på en och en halv timme i skogen och det var väldigt mysigt! Hade stalltjänst och otroligt ont i fötterna och benen. tog en promenad på ungefär en och en halv timme igen runt i ljungsbro med Maja och Elin och det var också mysigt. Nu ska jag sova, imorgon har vi clinic för Johan Spets! Hej roligt och intressant inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback