FÖR OM JAG TAR I FÖR LÖST HAR JAG FÖRLORAT ALLT IMORGON BITTI

Hoppas verkligen att allt ordnar sig som jag vill med tävlingarna nu trots omständigheterna! ;) Det vore så väldans braa!!

Red trollungen idag och fick honom riktigt fin i traven, vi får däremot jobba med att få in bogen och få vänsterfossingen under honom hela tiden. Galoppen var väldigt jobbig men han blev fin i höger och ganska så fin i vänster. Vi får jobba mer på det framöver, idag fokuserade vi på traven. Vi tränade också bakdelsvändningar i skritt och då släppte det också ganska bra hoppas jag. Imorgon ska vi hoppa lite eftersom vi inte har någon träning den här veckan och på onsdag får han vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback