DET MÅSTE VA PÅ LIV OCH DÖD DET MÅSTE KÄNNAS I DITT HJÄRTA PÅ RIKTIGT

Lasedome med klassen, gud så kul!! Mitt lag vann (såklart) och jag kom fyra. Dressyrträningen gick mindre bra. Det är SM i skog här just nu så det händer saker överallt och dom sågar och låter och det va nån traktortaxi och allting. Och ja, eftersom min häst är som han är så var han överallt förutom där han skulle va. Bra träning, men så otroligt irriterande för stunden. Fick tag på honom efter ett tag i alla fall och idag var han tjorvig i vänstersidan istället för höger vilket i och för sig är bra. Fick in den vita fossingen under honom tillslut också och då var han riktigt fin!

För en stund sen var vi och hälsade på lite skogare, norrlänningar lyckades vi hitta! Sen satt vi oss och kollade på Amreican Pie Reunion men jag blev så himlans trött så nu ska jag minsan sova!

Hoppas på i alla fall lite sovmorgon imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback