DAG NIO - MINA FAVORITSKOR

världens bästa superman-converse jag älskar dom! (+ dom är från london!!!)



tygskor är nog det bästa att ha i stallet jag älskar det! sen va väl vita skor kanske inte det bästa valet men det blev bara så. dom här får följa med till skolan ganska ofta också för dom är så lätta att få på sig. och så är dom sköna också.



och mina älskade foppatofflor har jag haft i säkert minst fem år snart och dom är fortfaranade minst lika bra! dom funkar överallt, upp till ica, till stallet, rida ut i, när man ska bada, när man bara är ute på gården osv. jag skulle gå under utan dom.

Kommentarer
Josefin

Sv;Ja det är bara det att jag kanske inte har någon skjuts...

2012-05-28 @ 10:48:49
URL: http://afacade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback