WE'RE GONNA FIGHT THIS AND BE THE LAST TWO STANDING UP WITH STRAIGHT BACKS AND SHOW THEM THAT WE WERE RIGHT

Supertrött men nöjd (fast ganska sur på mig själv) efter helgens tävling som visade sig vara lyckad även i år! Jag har fått en ny keps av en ny vän, nämligen John Hickey. Av honom har jag också fått hjälp på framhoppningen och tips på hur jag skulle ha gjort för att undvika dom felen vi (jag) hade. Det var ju verkligen inte fel!

Efter en dag på badet ska jag nu ut och mocka och skritta lite på hästen. Sen ska jag försöka orka kolla igenom filmerna och bilderna och sen ska jag faktiskt sova så mycket jag bara kan innan jag kollapsar helt och hållet!

Och lite sorgligt tycker jag faktiskt att det är att tävlingarna är över, det känns som att det gick väldigt snabbt.

(Och långa praktiken har jag också fixat!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback