so don't worry your pretty little mind because people throw rocks at things that shine

Helt okej dag. Fick sova en timme längre än vanligt. Satt i ridhuset i en timme och kollade på duktiga tjejer. Gick till stallet och mockade och fixade mat. Åt lunch. Skruvade sladdar och andra elektronikgrejer med Rune. Vilade ett tag. Åkte till hööks. Köpte ett nytt vintertäcke och en röd huva till hästen och ett underställ till mamma. Åkte en runda runt Ljungsbro och handlade. Kollade på Glee. DET SNÖADE!!

Mindre bra med dagen:
Hade så ont i fot imorse att jag knappt tog mig upp ur sängen. Skruvarna sammarbetade inte och en sak är säkert, elektriker ska jag inte bli! Jag har alldeles för lite pengar och vill ha alldeles för mycket grejjer. Min fot gör ont. Åh jag som skulle spara pengar!

Imorgon kör vi lite hoppning igen!

den här huvan för 32 kronor blir han nog väldigt fin i. (även fast vi egentligen vill ha en whitaker huva så va nog det här lite bättre för plånboken..)

och det här täcket håller vi tummen för.

Nu sparar vi pengar till schabrak i alla möjliga fina färgglada färger (som grönt, turkost, gult och orange) samt dom matchande benlindorna. Och när han ska börja använda regntäcke igen behövs det ett nytt, då ska jag minsan köpa det fina gröna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback