när du drömmer kom ihåg mig då

åh dumma dumma fot! Jag vill ju rida på riktigt och tävla och träna och det ska ju gå så bra! Men nej då, nu kan jag knappt gå. Proppar i mig några till alvedon innan träningen och gör det bästa av saken men åh, jag vill ha tävlingsäsongen 2010 igen. Vi kan ju faktiskt egentligen. Men åh. Kom igen nu då. Tävling, tävling, tävling. Kan jag inte bara få ta körkortet nu så jag kan ta mig nånstans också? ÅHHHHHHH! Jag vill tävla och rida på riktigt! SKIT.
foto: ida mattsson (tryck på namnet för att komma till hemsidan)
foto: Linda Jacobsson
foto: Duttan Mattsson
Gamla, gamla, gamla bilder mest från 2010. Det gick ju så väldans bra då. Varför kan inte allt bara vara så lätt nu också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback