jag tänker aldrig i hela mitt liv inte låta det gå

hur blev det så att jag hittade världens bästaste häst?
Minneskortet är hos Michaela så jag fixar filmer imorgon. Han var i alla fall otroligt fin redan från framridningen, pigg och glad och lätt att jobba. Vi petade dock sexan i grunden, lite surt men han var så otroligt fin annars så jag är nöjd ändå! :) Och det va ju tur att han gick så bra, för gud vad jag inte gillar lokala tävlingar!

I natt sov jag två och en halv timme. Jag gick och la mig 10 och kunde inte somna förns 4, i 6 timmar låg jag och vred mig! Och hostmedicinen som fick mig att somna på lektionerna förut, nä den blev jag inte alls trött av! Vid halv fyra ungefär fick jag panik och hoppade in i duschen, sen kunde jag somna efter ett litet tag och helt plötsligt var det dags att gå upp.  Nämen åh så roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© Design by Tasnim