det går åt helvete med allt

Igår hade vi stalldag och jag red Cålle för Malin. Det gick riktigt bra och han är väldigt fin för att bara ha gått rakt ut i skogen i tre veckor! Sen hade vi ellära hela eftermiddagen och Rune är rolig.
Sen gick vi till stallet och jag klippte hästen. Det hade kunna gått bättre. Det var lite läskigt tyckte han och hoppade rakt upp i luften. Han landade tydligen på min fot men det märkte jag inte så mycket då. Sen slutade jag och klippmaskinen att sammarbeta så nu är hästen bara klippt till hälften på ena sidan. Tur att han har täcke på sig hela tiden! När jag kom tillbaka till boendet igen såg min fot så här fin ut:
Nu är den ännu tjockare och blåare och jag får knappt på mig en foppatoffel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback