and baby your heart was colder than the polar bears

Igår tvingade Elin och Maja mig till vårdcentralen. Vi satt och väntade ett bra tag till en sköterska kom och kollade på foten i ungefär 5 sekunder och sa att vi skulle behöva rönka. Så jag fick komma tillbaka vid två och träffade då en doktor. Han rönkade aldrig utan kände bara igenom foten och tydligen så har jag en krosskada och kanske nån spricka men allt låg där det skulle så dom linade foten och jag kan i stort sett gör allt som jag brukar göra om jag står ut med smärtan. Så nu ska jag snart proppa i mig två alvedon och försöka trycka ner foten i vinterridstöveln (dom är nog störst) och träna lite dressyr. Igår innan jag åkte till vårdcentralen andra gången var foten så här fin:
och nu har jag ingen aning om hur den ser ut och vet inte om jag vill veta det heller. I helgen måste jag tyvärr till hööks och köpa ett vintertäcke till hästen för precis som han har förstört min fot har han förstört det också. Tur att han är så bäst och att jag älskar honom så otroligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback