YOU MIGHT FIND OUT THAT THE THINGS YOU HATE SO MUCH MIGHT BE THE VERY SAME THINGS YOU'LL MISS WHEN THEY'RE GONE

Började gårdagen med frukost på skolan och gick sen till stallet och pussade på mitt lilla troll. Tog bussen in till linköping och sen tåget till stockholm.Väntade i stockholm i två timmar och när tåget till östersund äntligen skulle gå sköt dom på avgången först 5 minuter, sen 10 minuter och efter det en halvtimme. Till slut fick vi hoppa på i alla fall och det visade sig att det va en vattenkran som hade stått på i den vagnen jag skulle sitta i så det hade varit översvämning och hela golvet var blött.Till slut kom vi i alla fall iväg och det kändes som en hel evighet innan vi kom till ljusdal. Där bytte vi till buss och satt i den i nästan två timmar till ånge. Sen var det bara en timme kvar till östersund.Två timmar senare än tänkt kom jag äntligen fram och trffade världend bästa Linnea och Josefin på stationen. Vi gick till max och åt och sen gick vi till Josefins lägenhet, pratade, skrattade, kollade på film och somnade i soffan.
I morse hämtade pappa mig och vi åkte hem till fina månsåsen! Idag ska jag kolla på mamma och grabbarna när dom åker sundinsrännet, köra skoter och baka kladdkakemuffins. En bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback