NEVER LET THE FEAR OF STRIKING OUT KEEP YOU FROM PLAYING THE GAME

A på svenskaprovet och matteprovet gick ganska bra det också. Det tog däremot väldigt lång tid så jag hann inte äta nån lunch utan gick direkt till idrotten och det provet gick skitdåligt. Jag fick i alla fall ett D men jag fattar inte riktigt hur. Sen hann jag äta lite pasta innan jag gick iväg för att bygga bana och sen hoppa. Det gick bra, Cålle var jättefin och jag red ganska bra också. Däremot såg det tydligen inte så snyggt ut, men det skiter väl vi i. Det går framåt nu i alla fall! Loa skrev i protokollet att jag har för djup sits och det vet jag att jag måste träna på. Han skrev också att jag är följsam och det är alltid lika roligt att höra! :D


Efter ridningen fick hästen nya skor och sen fixade jag stallet. Var klar runt sju nån gång och orkade inte gå tillbaka till boendet så jag stannade i stallet och väntade på att jag skulle kunna fodra. Sen var det riktigt gott med mat! Nu är allt packat och klart tills imorgon, i stort sett. Och tåget mellan ljusdal och ånge är inställt så där ska jag åka buss. Lycka till skulle jag vilja önska mig själv! Det blir spännande att se hur lång tid det tar innan jag kommer hem och på hur många olika ställen jag hinner hamna fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback