I HAVE A LOT OF THINGS THAT I WANT TO SAY BUT I CHOOSE NOT TO SAY THEM

fredag 17 februari.


ja, tåget var ju massa försenat. det började redan i stockholm där jag fick vänta i nästan tre timmar. sen åkte jag buss mellan ljusdal och ånge också och när jag äntligen kom till östersund var jag ungefär två och en halv timme försenad. linnea och josefin satt i alla fall där och väntade på mig och vi gick till max för jag hade inte ätit på hela dan. vi pratade och skrattade en massa och dom berättade bland annat hur dom hade blivit lurade på 15 kr av en gammal gubbe fast dom trodde att dom bara var snälla. väldigt tokigt. sen gick vi hem till josefin, kollade på film och hade det mysigt.
linnea och josefin somnade i soffan och vi gick och la oss inte allt för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback