FUNNY HOW WE TRY TO MOVE ON AND AT THE SAME TIME HOLD ON

lördag 18 februari.


jag åkte hem med pappa på morgonen och då var det dags för sundinsrännet. både mamma, axel och aston skulle åka och dom var taggade allihop. aston har så fina spidermanbindningar på sina skidor också.
albin ville inte åka men han följde med och hejade ändå.
han bygde en snögubbe istället som fick låna astons skidor i väntan på starten.
mamma åkte först, hon var duktigt men tyckte tydligen inte att det gick så bra själv.
gabbe var där och hejdade på sin mamma och sina småbröder han med
och martina var kranskulla.
alla var superduktiga, stora som små.
det här är egentligen bara en fuskbild från när aston värmde upp men så här såg det i alla fall ut när han gick i mål. den riktiga målgången har jag på film.
när vi kom hem satte jag mig på skotern och tog en härlig tur på den. nästan lika underbart som att rida faktiskt. men bara nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback