BASICALLY WHAT WE HAVE HERE IS A DREAMER SOMEBODY OUT OF TOUCH WITH REALITY WHEN SHE JUMPED SHE PROBABLY THOUGHT SHE'D FLY

Nu sitter jag på rummet på sörgården igen efter tio timmars tågresa. SJ är lite roliga, när man absolut inte vill ha några förseningar för man vill hem så fort som möjligt, då fixar dom så mycket förseningar och tjorv som det bara går. När man däremot inte har någonting emot att vara hemma nån timme längre, ja då är allt precis i tid.

Jag har väl sovit en eller två timmar högst inatt så jag är glad över att vara ledig hela dagen. Lär väl somna när som helst känns det som. Tänkte i alla fall att jag skulle börja ladda upp lite bilder och filmer från lovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback