all i know is i don't know how to be something you'll miss

Hjärt- och lungräddning hela förmiddagen. Stackars dockorna säger jag bara, dom dog nog allihopa, eller i alla fall minst hälften av dom. Sen klippte vi hästar i skolstallet, hann äta några mackor och sen hade vi stalljour i skolstallet från fyra till sju. Gick iväg till hästen och tog hand om honom och pussade på honom såklart. Lilla skithästen, bli bättre fort! Nu är jag bara trött och less och jag orkar inte men jag måste plugga och duscha och sen ska jag sova!!

Imorgon har vi möte med fritid så då blir det ingen träning. Det gör faktiskt inte jättemycket för mig eftersom jag ändå inte har någon häst.

världens bästaste helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback