WHEN LIFE GIVES YOU LEMONS, MAKE ORANGE JUICE AND LEAVE THE WORLD WONDERING HOW YOU DID IT

Pluggade hela dagen igår i stort sett. Fick klart samhällskunskapen och har inte alls så mycket kvar på avelsuppgiften. Sen var det bara djuren i naturbruket, allemansrätten och några sidor matte som ska vara klar den här veckan också...
 
Annars var jag ute och myste med min trollunge i skogen igår och på kvällen åkte jag in till stan och myste med Josefin och Linnea. Ni är så bra! Kom hem idag strax innan tio, slängde ut hästen, hämta ved, tände en brasa och nu ska jag ta tag i pluggandet igen med två katter som sitter och pratar och grymtar bakom soffan, en otroligt jobbig kanin och phineas och ferb på tvn.
 
äöåµws  12  /tUSSAN
 
(det är väldigt inte roligt när hon gör så på mina läxor..)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback