VARFÖR VARA LEDSEN NÄR LIVET ÄR UNDERBART

Jag har som ingen riktigt julkänsla, precis som förra året, men jag hade en otroligt fin julafton ändå. Den började med skoteråkning och tolkning, pudersnö som bara sprutade så man inte såg någonting alls, avramlingar så man blev helt begraven i snön, en ridtur på bästaste hästen, galopp i full fart helt löst, en häst som stannar utan att man har någonting att hålla honom med, bocksprång, bakutsparkar och kinder som frös fast i ett stort himla leende. 
 
När jag kom in igen hade momman och moffan redan kommit och alla andra hade börjat äta så jag skyndade mig att byta om och gjorde dom sällskap. Efter massor med god mat och kalle anke kom tomten till slut och bjöd på många fina grejjer! Jag fick ett grönt nagellack, två hemmasydda "påsar" till mobilen av småbröderna, en fin grön stickad tröja, ett grönt cykellås, ett presentkort på 500 kr på häst e bäst och 500 kr :D Tack till både mamman, pappan, småbröderna, momman och moffan!! Cålle fick dessutom massa hästgodis av momman och moffan, det blev han mycket glad över!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback