TUNGA HJÄRTAN OCH SVÅRA DRÖMMAR LÅT OSS DANSA TILLS TÅRAR STRÖMMAR

Hemma från stalldagen igår, tyckte att det kändes onödigt att tvinga mig till att rida två hästar och fixa allt annat i stallet när jag knappt orkade gå uppför trappan. Jag och Malin, som också var sjuk, kollade istället på spirit och lejonkungen. Vi försökte få på julkalendern också men det funkade inte. Tvingade i mig lite mat och då mådde jag i alla fall lite bättre. Gick iväg till stallet och red ut på bästaste hästen i snön. Helt jävla underbart! Han är bäst min lilla mysis fast att han är livrädd för kor. 
 
 
Sen drog jag, Frittis och Tovis in till linköping för att vara vuxna och gå på möte med banken. Så nu ni är vi snart igång på riktigt med företaget!! Det firade vi med företagsmiddag på donken. Jag och Frittis gjorde dessutom två beställningar igår, riktigt lyckat blev det. 
 
 
Idag tvingade jag iväg mig själv till skolan eftersom vi hade ridläraprov och lite grejer på svenskan. Dressyrträning sen på eftermiddagen också, det gick väl ganska bra. Hästen var fin i alla fall. Nu har jag och Frittis suttit och pluggat i flera timmar (känns det som i alla fall, vet inte hur länge) och jag, Malin och Jennifer har varit på jakt efter soppåsar. Nu väntar bara två avsnitt av julkalendern (MIN DATOR FUNKAR ÄNTLIGEN (den förstörde för mig när jag inte har kunna sett på julkalendern)) och sen ska jag sova massor för imorgon har vi sovmorgon och börjar 9.40 och Malinjo är snäll och sätter på hästen halsen :D
 
och det här gjorde jag 121212 12.12 mmmmmm muuums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback