MARS 2012

 
I början av mars hade Cålle en ny kompis med likadant täcke.
 
 
Och träningarna fortsatte.
 
Cålle fick ett nytt jättefint täcke.
 
Fast sen var det så varmt så han behövde inte ha något täcke alls. I mars liksom?
 
 
 
Den 17 var vi till Linköpin goch tävlade och hästen var otroligt fin och duktig. Vi hoppade 1.10 med ett ner i andra fasen men snabbast tid av 100 starter och 1.20 med två ner på lördagen och 1.20 med ett ner i grunden på söndagen. Hästen förtjänade i alla fall en vinst i 1.10 men turen var inte med oss..
 
 
 
 
 
Där nån gång var jag sjuk också eller nåt sånt. Maja tränade i alla fall hästen och han var tokig som vanligt med fin ändå.
 
Sen var det dags för skolmästerskap med stilbedömning och allt sånt och hästen fick bli riktigt fin. Vi hoppade 1 m som var det högsta man fick hoppa och hästen var jättefin och jag stod till och med upp i lätt sits mellan hindrerna och hästen var slarvig och rev sista hindret och inte fick vi några bra stilpoäng ändå heller..
 
Och så en bild bara för att hästen är så fin och det var så härligt väder.
 
 Den 30 åkte jag och hästen hem för långlov (igentagningsdagar som vi inte behövde va på, påsklov, nå extraledigt och tre veckors praktik på välje getgård bara för att få vara hemma lite) och hemma var det också vår.
 
 
Den sista mars spenderade jag dagen i skidbacken med min otroligt fina snowboard (ironi) och mina braiga pojkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback