FÖR JAG ÄR HELT NERKÄRAD I ALLT SOM HETER WHITAKER OCH JAG VILL HA DET ALLTIHOP

Jag önskar nästan att jag var rik. Nu ska jag och hästen ge oss ut och rida i regnet (för ja jag är nästan 100% säker på att det kommer börja regna så fort jag kommer upp i sadeln). Jag tror att det kanske blir lite intervaller och lite sidvärtes längs vällviksvägen eftersom det är det enda stället där vi kan rida utan att trampa upp. Tror minsan att vi tar hacket idag också för det är bra för mig att lära mig att bli mjukare i handen igen och han gillar det.

Kommentarer
Sara Carlsson

Sv: snygga men sålda :) de är samma storlek som vanliga JW-byxor

Svar: dom var riktigt häftiga! har du färgat dom själv? :)
Ebba Seger

2012-08-03 @ 15:12:26
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback