DOM SÄGER ATT JAG SKITER I ALLT MEN DET SKITER JAG I

Hilda bad mig att blogga men jag vet liksom inte riktigt vad jag ska skriva om. Tiden bara går, det händer saker hela tiden och snarT har jag gått två veckor i tvåan, och det är ju bara helt sjukt egentligen (speciellt om man tänker på att mina kompisar där uppe började idag och i måndags). Hästen går antingen riktigt bra och bara älskar att hoppa eller så hoppar han inte alls. Imorgon åker han och jag hem till Elin och Maja för i helgen ska det tävlas! Vi hoppar 1 m (tyvärr clear round) och 1.10 m på fredag och om han känns okej kör vi på 1.20 ackumulator på lördag. Vi satsar på att bara ha roligt, få tillbaka flytet och inte känna så mycket press. Våran enda nolla i 1.20 försvann ju här i somras också och eftersom man inte kan kvala till 1.30 när det är ackumulator spelar det liksom inte så stor roll. 
 
Jag har dessutom fått hit ett wii, det blv liksom kvar och det står ganska bra här. Nu mer är det därför folksamling på mitt rum i stort sett varje kväll. Men det är ganska så roligt det med. Idag var vi in till Linköping på don't drink and drive och dit ska vi på måndag också. Då ska vi också iväg och campa. Annars händer det inte så jättemycket speciellt egentligen. 
 
Eftersom det har blivit alldeles för sent dom senaste dagarna så ska jag nu verkligen försöka sova, och så får jag helt enkelt försöka hitta på något mer spännande att skriva sen så Hilda bli nöjd!
 
    






Kommentarer
Hildis

åå hjärtat, kan lova att din blogg är den ända jag verkligen följer. och när du inte uppdaterar måste jag läsa massa skitbloggar ist ;) puss lycka till imorgon <3 <3

2012-08-31 @ 23:10:04
URL: http://wihlmark.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback