ALLA ÄR VI TRASIGA

Har sen senast varit med några av dom bästa vännerna i världen, sprungit runt i skogen, vinkat av moster som åkte hem till italien, halvplanerat lite resor, slängt ner alla mina och hästen grejer i ikeapåsar, fått panik över en försvunnen datorladdare, kramat hela familjen flera gånger om, vinkat hejdå och suttit i bilen en hel dag. Handlat upp nästan all mat på hela maxi, insett att jag glömde min mobiladdare och köpt en ny sådan, backat mammas läskiga bil utan att träffa stenarna, vinkat hejdå till pappan, gått första dagen i skolan vilken vi spenderade i stallet och på hästryggen (Cålle var så himla duktig och kollade inte på ett enda hinder fast att han inte har sett riktiga hinder på typ två månader), spenderat massor med tid i stallet, packat upp alla mina grejer (hur jobbigt va inte det då?!), ätit kladdkakemuffins, sovit lite för lite, påbörjat matte 2 och nu ska jag snart iväg för lite Djur i naturbruket. Spännande. 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback