WE LET THE WORLD KNOW WE WERE HERE WITH EVERYTHING WE DID

Med lite olja under hovarna (och i halva stallgången) kan inte ens snöstyltor stoppa oss! Och om hästen ändå skulle få klackskor kan han stegra så fint, tufft och kontrollerat så dom flyger iväg. En liten bock skuttade in i skogen när vi red iväg också och det resulterade i att hästen var spänd hela vägen genom skogen. Sen är dom där bisonoxarna otroligt läskiga också, speciellt när dom kommer springandes och vill kolla vad trollis är för konstig grej.

Imorgon börjar jag inte förns åtta - halv nio, fixar stallet innan, hoppar upp på hästen när jag kommer hem och åker sen till Brunflo PÅ möte. Våran tävling ska minsan bli den bästa någonsin! På torsdag rider jag och Trollis till Michan och sover hos henne, superbra! Och så ska jag till doktorn på torsdag och kolla till foten lite grann, hoppas den mår bra snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback