YOU DON'T NEED PLANNING PERMISSION TO BUILD CASTLES IN THE SKY

Så igår fyllde jag 17 år, ingen större skillnad än i förrgår kan jag säga. Jag gick i alla fall upp klockan åtta för att släppa ut hästen, samtidigt som familjen kom med frukost på sängen och jag fick den här fina tavlan här ovanför. När jag kom in igen var jag dum nog att gå och lägga mig och sova till ungefär halv 11. Var därför ganska sur på mig själv resten av dan.
Till lunch åt vi grillad korv utan bröd och sen gick vi ner till momma och moffa. Fast jag hoppade upp på hästen och tog med honom ner, sa hej och fortsatte sen runt byn och busade en massa. Mysigt värre! Fixade stallet, bytte om och sen åt vi jättegod middag! Jag fick dessutom det här fina ägget och 1000 kr av momma och moffa. Och så får vi inte glömma att jag fick Albins gamla nintendo av honom vilket var väldigt snällt av honom (frågan är bara vad jag ska göra med det för jag har varken spel eller laddare mehehe).
På kvällen kom Ingela på besök vilket var väldigt fint! Vi tog in hästen och sen fick jag massage av henne. Bättre födelsedagspresent! Sen pratade vi och hade det bra tills ungefär 12 när Ingela gick hem och jag gick och la mig.
Idag var pappa snäll och släppte ut hästen och jag sov till ungefär halv tio tror jag. Sen gick vi ner till momma och åt god lunch och lekte husknut med grabbarna. Sen gick jag hem och red och Jone kom på besök och kollade på lite. Förhoppningsvis tyckte han att jag inte hade blivit allt för dålig på att rida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback