FROM WAY UP HERE IT'S CRYSTAL CLEAR THAT NOW I'M IN A WHOLE NEW WORLD WITH YOU

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA HÄST! (fast det visste jag redan) VI ÄR TILLBAKA PÅ RIKTIGT!
1.10 gick super, han var så himla superfint hela rundan! Fick lite tjorvavstånd på några men det klarade han jättebra ändå och på dom flesta hittade vi bra avstånd. Omhoppningen var rolig den med och passade oss super. Så det blev en vinst fast att vi startade som trea! Ungefär en och en halv sekund före tvåan va vi. 500 kr och 150 kr på häst é bäst fick vi, inte alls illa!

1.20 gick super den med! (pappa lyckades inte filma den här gången heller :p) Vi hade snabbast tid men han petade tyvärr räcket in i kombinationen vilken mest bara var lite slarv (med bakbenen ovanligt nog) för vi kom rätt in och svängde faktiskt inte så snävt. Det va ju väldans surt för det hade inte alls varit fel att vinna och att ha kvalningen till 1.30 klar. Jaja, vi kämpar på, satsar på Östjämten och förhoppningsvis kommer den där nollan när som helst (det är ju så nära nuuu!!) Men jag är jättejättenöjd över dagen i alla fall! Han är bäst min älskling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback